Știri SEO

Prima pagină

strategii SEO și cele mai bune practici

Prima pagină a website-ului dvs. este primul lucru pe care Google îl vede atunci când vă accesează website-ul. În majoritatea cazurilor, este cea mai importantă pagină a website-ului dvs.

Nu numai că pagina dvs. de pornire este responsabilă pentru furnizarea de vizitatori noi la o privire de ansamblu la nivel înalt a brandului, dar este și pagina pe care Google îi acordă prioritate atunci când vă inspectează domeniul.

În multe feluri, construirea unei strategii în jurul paginii dvs. de pornire este o ancoră pentru restul abordării dvs. SEO. O pagină de internet mai robustă, cu rang superior, va duce la pagini de rang mai ridicat în domeniul dvs.

Dacă prima pagină este mai bună va crește rata de conversie, ceea ce va face website-ul dvs. mai rentabil.

Cu toate acestea, majoritatea oamenilor se luptă cu optimizarea paginii lor de pornire pentru SEO. În acest articol, vă vom învăța elementele de bază, care acoperă două domenii principale.

Ambele sunt necesare dacă doriți ca pagina dvs. de pornire (și restul website-ului) să se clasifice în rezultatele de top.

Conținutul de pe prima pagină

Conținutul de pe prima pagină este ceea ce Google „vede” atunci când vă indexează website-ul. Va fi responsabil pentru determinarea relevanței conținutului dvs. pentru potențialii vizitatori și, în anumite feluri, pentru stabilirea autorității percepute.

Google va clasifica doar website-urile pe care le consideră de încredere. Singura cale de a crea încredere este de a stabili mai multe legături către domeniu.

Cu alte cuvinte, crearea de link-uri către pagina dvs. de pornire este un pas esențial pentru a vă asigura că aceasta se poate clasifica cât mai mult posibil.

De ce este importantă prima pagină

Google accesează website-urile și le analizează în mod regulat pentru a vedea cât de relevante sunt pentru anumiți termeni de cuvinte cheie.

Googlebot, răzuitorul website-ului și crawler-ul Google, sunt responsabili de inspecția website-ului dvs. Aceștia au rolul de a determina cât de relevante sunt paginile dvs. și de a vă poziționa corespunzător în căutarea Google.

Problema de care majoritatea oamenilor nu își dau seama este că Googlebot este în mare parte un crawler doar text.

Googlebot nu consideră imaginile sau animațiile ca fiind conținut. Caută în principal conținut text. Aceasta este o problemă pentru website-urile cu o cantitate mare de link-uri și imagini pe pagina lor de pornire, dar foarte puțin conținut real.

De ce Google consideră conținutul textului atât de important? Din punctul de vedere al motorului de căutare, are sens perfect.

Dacă un website nu are suficient conținut relevant pe pagina sa de pornire pentru cuvântul cheie pe care încearcă să se claseze, va fi foarte dificil pentru Google să stabilească dacă website-ul este relevant.

Clasarea pe Google va fi o luptă ascendentă. Google vrea să încerce să evite livrarea de website-uri care sunt foarte puțin utile vizitatorilor lor. Din punctul de vedere al crawler-ului, un website cu un conținut foarte mic ar putea fi considerat prea irelevant.

Conținutul a fost întotdeauna rege pentru Google. Cei care aveți pagini de pornire fără conținut, trebuie să vă reconsiderați arhitectura paginii de pornire.

Indispensabilitatea conținutului paginii de pornire

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l facă un conținut de pe prima pagină este să angajeze vizitatorii. Aceștia trebuie să fie atrași în celelalte secțiuni ale website-ului.

Dacă este făcut în mod corespunzător, conținutul paginii de pornire oferă o introducere sau o imagine de ansamblu solidă și atractivă. Mai precis, obiectivele tipice ale paginii de pornire constau din următoarele:

  • ajută pe vizitatori să înțeleagă de ce ar trebui să aleagă marca în cadrul competiției (dacă este un website de comerț electronic);
  • să ridice curiozitatea și intriga;
  • să ofere informații aprofundate;
  • să ilustreze nevoia de produse, servicii sau idei;
  • să asiste vizitatorii în obiectivele lor, oferind un apel efectiv la acțiune;
  • setează așteptările vizitatorilor în mod corespunzător, făcându-i să știe ce alte informații pot găsi în altă parte pe website-ului.

Când creați conținut pentru prima pagină, rețineți această listă. Scopul final este să vă păstrați vizitatorii interesați. Nu vă imaginați pagina de pornire ca o introducere pentru dvs. sau afacerea dvs. Faceți o pagină pentru vizitatorii dvs.

Puteți alege să puneți accentul în unul dintre scopurile de mai sus, dar o combinație de două sau mai multe va face conținutul dvs. mai puternic.

Cum poate fi prima pagină bogată în conținut?

Este posibil să construiți o pagină de pornire bogată în conținut care să fie utilă atât pentru vizitatorii dvs. cât și pentru motoarele de căutare.

Este ideal să ai cel puțin 600-1000 de cuvinte pe pagina de pornire. Iată câteva strategii diferite pe care le-am folosit pe website-urile noastre, precum și de mii de alți dezvoltatori de website-uri.

O zonă de întrebări frecvente

Adăugarea unei zone de întrebări frecvente la pagina dvs. de pornire prezintă o modalitate unică de a include o cantitate mare de conținut. Acest lucru este util atât pentru utilizatori cât și pentru motoarele de căutare.

Se adaugă cu ușurință la numărul general de cuvinte din pagina dvs. de pornire. Reprezintă un beneficiu și valoare adăugată pentru cei care ajung pe website-ul dvs.

Afișați articolele recente de pe blog

Știm că Google îi place să vadă o pagină de pornire frecvent actualizată. Ce se întâmplă dacă pagina dvs. de pornire nu trebuie să fie actualizată cu adevărat o dată pe zi?

Prin amplasarea de fragmente din articolele recente de pe blog, vă veți mări conținutul general al paginii de pornire, precum și îl veți păstra la zi, actualizând pur și simplu blogul.

Un glisor de mărturii

Acesta este un alt mod inteligent de a încadra mult conținut util într-o zonă mică și atractivă. O secțiune cu mărturii culisante arată vizitatorilor dvs. recenzii utile despre compania dvs.

Toate diapozitivele sunt complet vizibile pentru Google și sunt considerate ca text al paginii de pornire. Este un mare avantaj pentru SEO.

Poziționarea corectă a conținutului

Conținutul poate fi plasat oriunde pe pagină, în funcție de obiectivul paginii. În mod ideal, conținutul pe bază de text ar trebui plasat chiar sub antetul și titlul website-ului.

Cu toate acestea, pentru website-urile de comerț electronic cu imagini cu oferte de produse, imaginile de produs sunt cele mai eficiente.

În unele cazuri, cum ar fi cel al paginilor de vânzări, este posibil să doriți ca vizitatorii să se angajeze cu dvs. de pe pagina principală: să se înscrie la un newsletter, să descarce un ebook etc. În acest caz, este mai bine să plasați un apel la acțiune chiar deasupra pliului, de obicei pe bara laterală.

Structura eficientă a conținutului de pe prima pagină

În mod ideal, conținutul paginii de pornire ar trebui să fie scurt, dar să ofere informații suficiente și simple.

Puteți realiza acest lucru făcând următoarele:

  • creați un punct care să le atragă în mod eficient atenția, cum ar fi relatarea unei povești convingătoare sau punerea de întrebări intrigante;
  • folosiți paragrafe și propoziții scurte, cu cele mai importante puncte la începutul fiecăruia;
  • link către alte zone ale website-ului dvs. unde pot fi găsite informații relevante;
  • pentru website-uri noi, încercați să limitați lungimea la conținut de 500 de cuvinte. În funcție de nivelul autorității website-ului dvs., este posibil să aveți nevoie doar de 100 până la 200 de cuvinte;
  • capturați interesul cu un titlu puternic;
  • folosiți titluri nu doar pentru a atrage atenția vizitatorului dvs., ci și pentru a-i întâmpina pe website sau pentru a-i avertiza asupra a ceea ce s-ar putea aștepta când vor intra.

Totul este despre clienți

Indiferent că sunteți un expert în industria dvs., când vine vorba de produsele pe care le vindeți, faptul este că clienților dvs. nu le pasă.

Ceea ce le pasă este ceea ce își doresc. Ceva care le va ușura nevoia sau le va crește plăcerea.

De aceea, atunci când scrieți conținut pentru pagina dvs. de pornire, trebuie să vă ajutați vizitatorii să vă simtă empatia. Spuneți-le că simțiți ceea ce simt și credeți ce cred ei.

Vorbiți pe limba lor. Nu ar trebui să vă fie greu dacă ați folosit produsul oferit.

Nu le spuneți ce poate face produsul dvs. pentru ei. Spuneți-le cum să-și rezolve problemele. Ori de câte ori este posibil, doriți să conectați punctele forte ale afacerii dvs.

Desigur, veți dori să vorbiți despre produsul dvs., dar numai după ce le-ați arătat vizitatorilor cum să-și rezolve problemele. După ce le spuneți mai multe moduri de a-și rezolva problemele, puteți arăta cel puțin trei motive pentru care produsul sau ideea dvs. îi poate ajuta.

Nu vă concentrați asupra funcțiilor. Concentrați-vă pe beneficii.

Construirea de linkuri pentru pagina de SEO

Până în acest moment, ne-am concentrat pe crearea de conținut de pagină de înaltă calitate. Acesta vă poate ajuta website-ul să se poziționeze și să atragă clienții în același timp. Acum, să ne uităm la cealaltă parte a ecuației. Crearea de link-uri pentru SEO.

Google evaluează atât relevanța, cât și încrederea paginilor de pornire pentru a determina cum și când să le afișeze. Măsoară încrederea în termeni de autoritate.

Autoritatea este un scor subiectiv care crește în funcție de o serie de factori. Cu toate acestea, cei mai importanți factori se referă la legături.

Algoritmul pe care Google îl folosește este păstrat secret și știm că este destul de complicat. Înțelegem cum funcționează la nivel înalt. Practic, cu cât mai multe link-uri ai indicat către domeniul tău și cu o mai bună calitate a acestor legături, cu atât autoritatea va crește mai mult.

Strategia dvs. de creare a legăturilor trebuie să se concentreze pe link-urile care au următoarele calități:

  • relevanța naturală a conținutului;
  • puterea domeniului;
  • proximitatea cu alte legături;
  • textul ancorat;
  • strategia de destinație.

Agențiile SEO se concentrează adesea pe una sau pe o combinație de două abordări. Câștig de legături și crearea de legături cu drepturi depline.

Gând final

Conținutul eficient al paginilor de pornire adaptat cu o strategie robustă de construire a legăturilor va face mai mult decât să vă situeze mai sus în căutări. Vă va ajuta să obțineți o creștere, atât în numărul de spectatori, cât și în conversii.

Vă putem ajuta să atingem aceste obiective. Pentru întrebări cu privire la oferta de servicii SEO, servicii de redactare sau servicii de link building, vă rugăm să accesați datele noastre de contact.

News

Consultant SEO, al companiei SEO Services Plus, din Alba Iulia. Cu o experiență de peste 14 ani în Web Design și SEO, am dezvoltat acest website pentru persoanele interesate de politică, medicină, turism, educație sau învățământ. În general, preluăm articole de pe alte website-uri dar avem secțiuni unde specialiștii noștri scriu articole din diverse domenii de activitate.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Poate vă place și
Close
Back to top button

Adblock Detectat

Vă rugăm să dezactivați Adblock. Website-ul nostru folosește reclame de la parteneri pentru acoperirea cheltuielilor de întreținere.