ȘtiriȘtiri SEO

Piața online

cum vă puteți scoate în evidență afacerea prin recenzii

Piața online, cum vă puteți scoate în evidență afacerea prin recenzii. Vreți ca afacerea dvs. să iasă în evidență printre ceilalți concurenți din domeniu?

Este important să aveți o mulțime de recenzii bune în piața online. Acestea pot fi greu de obținut, dar nimic nu bate faptul că recenziile pieței sunt esențiale. Mai ales dacă doriți ca afacerea dvs. să prospere.

În acest articol de pe blog vom vorbi despre cât de importante sunt aceste recenzii online. De asemenea, puteți afla și cum să obțineți o mulțime de recenzii ale clienților fericiți.

Piața online: ce reprezintă?

O piață online este, de obicei, un website de comerț electronic pe mai multe canale. Puteți enumera produsele și serviciile dvs. împreună cu alte mărci sau companii.

Piețele online sunt o modalitate excelentă de eficientizare a procesului de producție. Operatorul pieței procesează tranzacțiile de la clienți. Dumneavoastră, ca angrosist sau retailer participant, îndepliniți și livrați comenzile.

Așadar, piața online, ca aplicație sau website, poate facilita doar cumpărăturile. Operatorul nu deține niciun inventar. Scopul principal al website-ului este de a prezenta produsele și serviciile dvs. către o gamă largă de clienți. Astfel, se poate facilita fiecare tranzacție.

De ce sunt importante recenziile pieței online?

În calitate de consumator, mergeți mai departe și cumpărați lucruri online. Sau cereți recomandări de la familie și prieteni și apoi citiți feedback-ul clienților cu privire la recenziile pieței?

Pariem că răspunsul ar fi că cereți mai întâi recomandări și citiți recenziile. În afară de asta, iată primele 5 motive pentru care recenziile pieței sunt importante:

Recenziile din piața online vă fac mai vizibil

Este, de asemenea, un mod de a spune că recenziile online vă pot îmbunătăți optimizarea SEO. Vedeți, majoritatea cumpărătorilor online vor căuta pe Internet când sunt pe punctul de a cumpăra ceva.

Cumpărătorii studiază și articole despre diverse produse. Articole aflate în general de blog sau website-uri de știri online.

Pentru a fi ajutați în luarea deciziilor merg pe Google, YouTube, Bing sau Facebook.

Acum, aceste website-uri au moduri diferite de indexare și afișare a conținutului în paginile cu rezultate. Motoarele de căutare urmăresc un conținut original, proaspăt și de încredere.

Recenziile clienților ajută la crearea conținutului. Oricărui motor de căutare îi place să arate utilizatorilor astfel de recenzii valoroase din piața online. În acest mod, sunteți tot mai vizibil pentru publicul țintă.

Construiți-vă reputația

Nu e un secret că un client alege un magazin cu recenzii bune, chiar dacă e relativ mai scump. Chiar și așa, câștigă în raport cu un magazin care are mai multe recenzii negative ale clienților. Indiferent de cât de mici sunt prețurile.

Un flux constant de recenzii pozitive despre afaceri creează credibilitatea și încrederea în magazinul dvs. Aceste calități ar putea transforma un client „rece” într-un fan înfocat, aproape instantaneu.

Rating-ul de stele reprezintă, adesea, recenziile online. Este un factor determinant pentru consumatori în alegerea unei afaceri sau a unui produs ori serviciu.

Conform unui sondaj, cumpărătorii evită afacerile care au un rating sub 4 stele. Magazinele cu o reputație bună în recenziile online pentru companii obțin trafic și vânzări substanțial mai mari.

Recenziile online vă pot îmbunătăți vânzările

Un studiu pe acest caz a fost realizat la Harvard Business School. Acesta a constatat că recenziile și reputația de afaceri pot afecta semnificativ business-ul dvs. Mărcile cu recenzii pozitive ale clienților obțin mai multe vânzări.

De asemenea, au aflat că o îmbunătățire a rating-ului stelelor se corelează cu o creștere a vânzărilor. O îmbunătățire de o stea a dus la o creștere cu 9% a vânzărilor într-o perioadă scurtă de timp.

Un alt studiu a dezvăluit că recenziile pieței online ar putea stimula vânzările de afaceri cu 18% și în special produse din sănătate. Includ comenzi repetate, creșterea dimensiunii comenzilor, precum și rate îmbunătățite ale conversiilor.

Recenziile clienților din piața online sunt esențiale pentru luarea deciziilor

50% dintre consumatori ar căuta recenzii online înainte de a decide să cumpere de la o companie. Astfel, recenziile pieței sunt o parte crucială a procesului decizional al consumatorului.

Mai ales atunci când nu știu dacă să cumpere produse de la dvs. sau de la concurență.

Consumatorii se apleacă să examineze website-uri și alte platforme de pe piața online înainte de achiziție. E esențial să obțineți un flux constant de recenzii pozitive ale clienților. Puteți apărea în rezultatele căutării când clienții dvs. țintă vor lua următoarea decizie de cumpărare.

Recenziile de afaceri vă permit să vă angajați mai mult cu consumatorii

Această eră digitală a oferit afacerilor și clienților lor mult mai multe oportunități de interacțiune. Consumatorii se așteaptă să primească un răspuns atunci când își publică recenziile de pe piața online.

Așadar, puteți folosi platforma dvs. de piață online ca un forum. În acest mod, răspundeți clienților indiferent de cât de rele sau bune sunt recenziile lor online.

Asigurați-vă că le arătați consumatorilor că vă pasă cu adevărat de ei.

O companie medicală a reușit să își îmbunătățească evaluările online răspunzând la recenzii negative și pozitive. Au obținut cu 23% mai multe recenzii de afaceri pe Google și cu 163% în creșterea recenziilor Facebook.

Aceștia au pus accentul pe monitorizarea și personalizarea răspunsurilor la feedback-ul pacienților lor. În special pe cei care aveau ceva negativ de spus.

Am prezentat toate motivele principale pentru care recenziile online sunt importante. Este timpul să vorbim despre cum să obțineți o mulțime de recenzii pozitive pe platforma de pe piața online.

Modalități de a obține recenzii pozitive de pe piața online

Enumerați produsele și serviciile de pe mai multe platforme populare din țara dvs. și chiar pe plan internațional. Să începem cu cel mai simplu și probabil cel mai eficient mod de a obține mai multe recenzii ale pieței.

Adresați-vă clienților pentru o recenzie și luați în considerare oferirea unor stimulente.

Într-adevăr, solicitarea de recenzii online e cea mai bună modalitate. Un sondaj a dezvăluit că 50% din consumatori vor lăsa de bună voie o recenzie dacă li se va cere.

Configurați un e-mail expediat automat pentru clienții dvs. la 2-3 zile de la livrarea comenzilor. Acest lucru le va oferi timp pentru a testa produsul.

Comunicând mai întâi cu aceștia puteți preveni orice feedback negativ. Mai ales în cazul în care au primit un produs cu defecte.

De asemenea, puteți „condimenta” lucrurile, oferind un stimulent clienților care vor lăsa orice feedback. Oferiți-le un cupon de reducere pentru următoarea comandă. Asigurați-vă că utilizați cuvinte clare pentru a transmite mesajul.

Vă doriți un feedback sincer și nu unul sub forma unei „mite”.

Înlesniți activitatea de evaluare din partea clienților de pe piața online

Obțineți mai multe recenzii online. Ușurați activitatea clienților dvs. pentru a vă lăsa un feedback. Iată cum trebuie să procedați:

  • asigurați-vă că îi rugați să vă lase un feedback, în special după fiecare experiență pozitivă;
  • nu uitați să oferiți stimulente clienților care vor lăsa recenzii oneste;
  • asigurați-vă că adăugați ecusoane de recenzie pe website-ul dvs., dacă este posibil;
  • adăugați link-uri pentru o recenzie din magazinul sau website-ul dvs.

Poate părea o muncă grea, dar la fel ca orice succes notabil, este mai dificil la început. Odată ce obțineți un impuls și eficientizați procesul, merită tot efortul depus.

Găsiți persoane pentru programe afiliate sau influenceri

Recenziile online în afara platformei dvs. vă pot îmbunătăți clasamentul în motorul de căutare. Așadar, căutați vocile active din industrie și trimiteți-le produsele dvs. în schimbul unei recenzii cinstite.

Asigurați-vă că obiectivul este clar definit atunci când comunicați cu aceste persoane.

Expunerea obținută de la aceste voci active din comunitate este esențială. Vă sporiți șansele de a obține mai multe recenzii și vânzări ale pieței online.

Iată cum să găsiți aceste persoane afiliate:

  1. căutați bloggeri, youtuberi și influenceri pe Instagram în nișa dvs. Intrați și mai mult în comunitatea dvs. pentru a vă construi lista;
  2. trimiteți un e-mail fiecărui influencer. Întrebați-i dacă vor fi dispuși să ofere un feedback sincer în cazul în care le expediați produse gratuite;
  3. construiți o relație pe termen lung cu un afiliat care v-a ajutat să câștigați mai mulți clienți și recenzii online.

Implicați-vă mai mult în comunitatea din piața online

Rețineți că platforma dvs. de piață online va avea probabil și o secțiune de „Întrebări și răspunsuri”. Este bine să o aveți pe lângă cea de recenzii. Astfel, puteți să răspundeți la preocupările clienților.

Așadar, alocați timp pentru a răspunde fiecărei întrebări formulate de un potențial client. Arătați comunității că vă pasă și acordați o importanță deosebită serviciului pentru clienți. În acest mod, atrageți mai mulți clienți precum și râvnitele recenzii pozitive ale pieței online.

News

Consultant SEO, al companiei SEO Services Plus, din Alba Iulia. Cu o experiență de peste 14 ani în Web Design și SEO, am dezvoltat acest website pentru persoanele interesate de politică, medicină, turism, educație sau învățământ. În general, preluăm articole de pe alte website-uri dar avem secțiuni unde specialiștii noștri scriu articole din diverse domenii de activitate.

Related Articles

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button